zackisontumblr:

my textbook and i have a lot in common




littlelotte88:

feenybobeany:

sometimes i look at people on my dash and i think

who the fuck are you

when did i follow you

you’re not posting things relative to my interests

but i can’t unfollow you becasue i can’t remember why i did

it might have been important

This is the most accurate post I have ever seen on here.





psyducker:

do u ever lie on ur side and a small tear leaks out and ur just like whoa wtf body I know I’m sad but not that sad




anfonymackie:

do vampires just use their teeth to make a puncture wound and then suck, or are their fangs like a straw

i havent slept in three days




thefrustratedxerneas:

blingeed:

citoyenprouvaire:

things literally everyone, regardless of gender, looks good in:

  • suits
  • lacy lingerie
  • eyeliner
  • ball gowns

•battle armor




urtube:

"Learn to take a joke"

Yeah learn to make one


St. Louis - 27/08


bluelava3:

DON’T CARE NEVER CARED 




tocifer:

panicacidide:

Apparently it’s not socially acceptable for a man to invite another man out just for coffee or to go out for a meal, in case it’s perceived as a date. Like it’s fine if you wanna go to the pub and drink beer and have a chat but make it non-alcoholic and suddenly you’re not straight anymore? You can go to the cinema together but ONLY if it’s an action movie. You guys can’t even just go shopping with each other. Oh masculinity, so fragile, so strange. 

how lonely


imcleopatraa:

seliebercrush:

I CAN’T BREATH

Lmfao




skittlevodka:

I just want to go to bed but preferably with you


impetuousss:

burnt every train ticket that ever brought me close to you




beaky-peartree:

mariahwolf:

beaky-peartree:

Why do people act like being a vampire is so fucking great. You can’t eat garlic bread so what’s the point

Okay first of all fuck garlic bread

What the fuck. What thef. Uck. You come on here, you come into my house, you take a shit on my post you shit on garlic bread, you shit on everything I stand for, on this, the day of my daughter’s wedding… .



backforth




theme by stlles